Şikayet Politikası
A1 Capital, müşteri şikayetlerini sorunların tespiti için çok değerli olduğu bilincindedir ve her şikayeti şirketimizin gelişmesi için bir fırsat olarak benimser, gerekli geliştirici ve düzenleyici aksiyonları alarak en kısa sürede yanıtlar. Şikayetleri, başta mevzuata uygunluk olmak üzere, müşteri odaklılık ve gizlilik prensiplerine uygun çözüm yolları arayarak değerlendirir, bu süreci şirket kaynaklarını etkin kullanarak adil ve şeffaf bir şekilde yönetir.
Bize Şikayetlerinizi Nasıl İletebilirsiniz?
Yatırımlarınız ile ilgili talep ve şikayetlerinizi, Çağrı Merkezimizi arayarak, mektup, faks, e-posta yoluyla veya internet sitemizdeki “İletişim Formu” üzerinden iletebilirsiniz.
Çağrı Merkezimizi telefon ile arayarak bize ulaşabilirsiniz.
Genel Müdürlük ya da şubelerimizin adres, telefon ve faks numaralarına iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” başlığı altından ulaşabilirsiniz.
Şikayetleriniz Nasıl Çözümlenir?
İlgili talep ve şikayet, bu konuda görev tanımlanmış personelimize, en kısa sürede konu ile ilgili çözüm oluşturmak üzere iletilmektedir.
Tüm talep ve şikayetler şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, erişebilirliği sağlayan düşük maliyet, adillik, gizlilik, müşteri odaklılık, hesap verebilirlik ve sürekli iyileştirme çerçevesinde değerlendirilmekte ve çözüme kavuşturulmaktadır.
Şikayetlerin ve taleplerin geliş zamanları ve çözümlenme süreleri takip edilmekte ve kayıtları tutulmaktadır.
Ayrıca, Çağrı Merkezimizle yapılan tüm görüşmeler kayıt altına alınmaktadır.